5 Replies Latest reply on Dec 4, 2018 7:18 PM by N.Scott.Pearson

DH67BL

JoseLpined

Tengo una DH67BL tenia un procesador I7 2600 y funcionaba perfecto, le compre un procesador de 3ra generacion un I7 3770 y ahora la motherboard no arranca...a q se debe esto??...en la pagina de intel dice que ese procesador es compatbie (I7 3770), tengo parada mi pc por eso... alguien que me indique alguna recomendación al respecto...gracias

• 1. Re: DH67BL
          N.Scott.Pearson

You need to use your 2nd generation processor to upgrade the BIOS to a version that supports 3rd generation processors. Until this upgrade is done, the 3rd generation processor will not be supported.

...S

• 2. Re: DH67BL
            JoseLpined

There are people who have told me that it is not advisable to update the bios .. that buy a card that supports 3rd generation processors

• 3. Re: DH67BL
              Al Hill

"There are people who have told me that it is not advisable to update the bios "

Absolute rubbish.

Doc

• 4. Re: DH67BL
                JoseLpined

baje la version iflash2 para actualizar la bios de mi tarjeta dh67bl para que soporte procesadores de 3ra generacion. el archivo BLH6710H.86A.0163.BI es el correcto para esta tarjeta ??

Si sigo los pasos respectivos se actualizará en bios correctamente y no tendre problema de arranque o algo parecido  ???

• 5. Re: DH67BL
                  N.Scott.Pearson

If you follow the steps outlined in the BIOS Release notes, you should not have any issues. Most of the issues seen previously were the result of people thinking they know more than they do and taking shortcuts in the process. Do not do that; follow the instructions precisely.

...S